Menu
in

Η Γέφυρα Που Χάνετε Μέσα Στη Θάλασσα.. Δείτε Που Βρίσκεται!

Η εντυπωσιακή γέφυρα που καταλήγει σε υποθαλάσσιο τούνελ και ενώνει τη Δανία με τη Σουηδία..

oresund bridge tunnel connects denmark and sweden (13)

Η Øresund, όπως ονομάζεται στα Δανέζικα, είναι ένα τεχνολογικό επίτευγμα που ενώνει την πρωτεύουσα της Δανίας, Κοπεγχάγη, με την σουηδική πόλη του Μάλμο.

Η καλωδιωτή γέφυρα ξεκινάει το ταξίδι της από τις σουηδικές ακτές και διασχίζει περίπου 8 χλμ. πάνω από τη θάλασσα πριν φτάσει σε ένα τεχνητό νησί και μετατραπεί σε υποθαλάσσιο τούνελ μήκους 4 χλμ. μέχρι τη Δανία.

Πέρα από τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας για οχήματα, η γέφυρα διαθέτει και σιδηρογραμμές στο κάτω μέρος της, για όσους προτιμούν να κινηθούν με το τρένο και να απολαύσουν ανενόχλητοι τη διαδρομή, χωρίς να οδηγήσουν.

Η βραβευμένη για τη σχεδίασή της γέφυρα, ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 1 Ιουλίου του 2000 και εξυπηρετεί 19.000 οχήματα κάθε μέρα.

Για την κατασκευή της γέφυρας, του τούνελ άλλα και το τεχνητού νησιού, οι δύο χώρες που διαχειρίζονται από κοινού τη λειτουργία της Øresund, χρειάστηκε να δώσουν πάνω από 4 δις Ευρώ.

Αν και η δαπάνη για ένα τόσο μεγάλο έργο μοιάζει τεράστια, τα στοιχεία δείχνουν ότι θα έχουν καταφέρει να κάνουν απόσβεση μέχρι το 2037. Αν σας βγάλει ο δρόμος σας προς τα ‘κει και θελήσετε να διασχίσετε τη γέφυρα με το αυτοκίνητό σας, θα πρέπει να βάλετε βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πιάσετε τα.. 48€ που χρειάζονται για μία διέλευση.

Πάμε να δούμε στη συνέχεια περισσοτερες πληροφορίες  αλλά και εικόνες απο την εντυπωσιακή αυτή γέφυρα…..

Για όσους τη χρησιμοποιούν περισσότερες από μια φορές το χρόνο, υπάρχουν ειδικές εκπτώσεις που ρίχνουν αρκετά το κόστος διέλευσης.

Τα περισσότερα από τα κομμάτια της γέφυρας, κατασκευάστηκαν στην στεριά και ρυμουλκήθηκαν από τεράστιους πλωτούς γερανούς. Μόνο οι πυλώνες της γέφυρας κατασκευάστηκαν επί τόπου.

(Συνέχεια στην επόμενη σελίδα)

Πηγή: Koosha Paridel

Το τεχνητό νησί του Peberholm, φτιάχτηκε εξ ολοκλήρου για τις ανάγκες αυτού του σχεδίου και λειτουργεί σαν συνδετικός κρίκος ανάμεσα στη γέφυρα και το  υποθαλάσσιο τούνελ. Το νησάκι αυτό, κατασκευάστηκε με υλικά από τον θαλάσσιο βυθό της περιοχής και έπειτα οι υπεύθυνοι, αφήσαν την χλωρίδα και την πανίδα να αναπτυχθεί από μόνη της ανενόχλητη πάνω στο τεχνητό νησάκι.

Το αποτέλεσμα, πάνω από 500 διαφορετικά είδη φυτών αναπτύχθηκαν στην περιοχή, ενώ το νησί αναδείχθηκε και ως δημοφιλής τόπος αναπαραγωγής για πολλά είδη πτηνών αλλά και σαν βιότοπος για σπάνια είδη βατράχων.

Περίπου τα δύο-τρίτα όσων διασχίζουν τη γέφυρα, επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το τρένο για τη μεταφορά τους, με τη διαδρομή να διαρκεί περίπου, 35 λεπτά.

(Συνέχεια στην επόμενη σελίδα)

Χάρις τη σταθερή σύνδεση μεταξύ των δύο χωρών που προσφέρει η Øresund, κατάφερε να αναπτύξει περισσότερο τις σχέσεις των δύο γειτονικών λαών, επιτρέποντάς τους να ζουν και να  εργάζονται εξίσου εύκολα και στις δύο πλευρές.

Με άλλα λόγια η συγκεκριμένη γέφυρα, δεν ένωσε μόνο δύο χώρες αλλά και δύο λαούς..

 

Πηγές: Οι εικόνες ανήκουν στο Øresundsbro Konsortiet – Πληροφορίες – Wikepedia

Exit mobile version